niedziela, 15 listopada 2015

Znowu zaczynam

Jak po tytule widać nie pierwszy raz zaczynam pisać bloga wcześniej prowadziłam bloga kulinarnego klik. Ale niestety brak czasu nie pozwolił mi na kontynuacje. Dlaczego? Powód jest prosty poszłam na studia. Jak się domyślacie przytłoczył mnie ogrom materiału i zajęć, więc nie było mowy o szalonych przepisach, które zabierają mi co najmniej godzinę z mojego życia. Ale, jako że blogowanie jednak nadal mnie przyciąga ( chyba mam potrzebę uzewnętrzniania się ) to przerzucam się na bardziej luźną i niezobowiązującą formę bloga. Przez większość z was znienawidzony lifestyle. Czyli blog o wszystkim i o niczym.  I to chyba na tyle. Miłe złego(?) początki.
Pozostaje mnie tylko zaprosić was na moją starą witrynę( może podpatrzycie jakieś ciekawe przepisy) , a także na instagrama, którego notabene też niezbyt często aktualizuję xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz