wtorek, 24 listopada 2015

Długie Sukienki na studniówkę

Jak już pewnie zauważyliście lubię wszystko robić przed czasem. Tak już mam, strasznie się stresuję kiedy zostało mi mało czasu a mam dużo do zrobienia. Wtedy odwalam ziemniaki i moja praca wygląda gorzej niż listopad w tym roku.
Ale wracając do meritum. Wiele dziewczyn chce wcześniej zabrać się za kupno/uszycie/ zamówienie sukienek. Według mnie to świetny pomysł. Kiedy już mamy temat na studniówkę to możemy zacząć myśleć nad kreacją. Grudzień minie nam jak czas na kartkówce z matmy. Więc zwłaszcza jeśli planujemy szyć kiecke, musimy się za to zabrać. Bo a nuż będzie trzeba zrobić wincyj poprawek. To samo się tyczy zamawiania sukienki ( szczególnie z zagranicznych stron) bo może trzeba będzie odesłać.
Dzisiaj pokaże wam kilka propozycji ze sklepów, zagranicznych, internetowych i stacjonarnych. Oczywiście możecie się zainspirować krojem i uszyć sobie na wzór. Jeśli znajdziecie dobrą krawcową to wydaje mi się, że wyjdzie wam taniej i sukienka będzie niepowtarzalna.
Co do długości. Jestem całym sercem za DŁUGIMI kreacjami. Dlaczego? Ponieważ studniówka to ma być bal : ) i prawdopodobnie to jedyna szansa( oprócz ślubu) do założenia długiej sukienki. Wtedy możesz poczuć się wyjątkowo a jeśli do tego temat przewodni będzie chanel :v to będzie ideollo. 
Oczywiście nie twierdzę, że krótkie sukienki to zło. Sama się zastanawiałam ze względu na wygodę. Ale wygrała długa i niczego nie żałuje. Tańczyło się świetnie. Jeśli dobrze dobierzecie długość nikt was nie podepcze :D 
Powtarzam, że to osobista preferencja jeśli macie się czuć źle w sukience do ziemi to nie zakładajcie jej na siłę. Nie każdemu służy ten krój. Jeśli założycie krótką sukienkę ze smakiem ( w końcu to impreza szkolna tak?)to będzie akceptable :D Żeby potem nie być bohaterką DUPY ze studniówki :v

Tak więc zapraszam na mini przegląd długich sukienek.
A właśnie przekrój cenowy jest dość duży, mam nadzieje, ze każdy znajdzie coś dla siebie. Broń boże nie każe wam kupować od razu sukienek za pincet złoty. Tylko pokazuję co oferują nam sklepy : )







1 komentarz:

  1. Jeszcze nigdy nie miałam sukienki maxi i moja pierwsza będzie sukienka ślubna! :)

    OdpowiedzUsuń