sobota, 21 listopada 2015

Co kupiłam na promocji -49% w Rossmanie

Jak wszyscy wiedzą w ostatnich tygodniach Rossmann przybliżył nam święta i sprezentował niemałą niespodziankę w postaci promocji -49% na kolorówkę. Co to się działo, nie wiem czy swoje niezadowolenie względem zachowania niektórych kobiet w drogerii napisać tutaj czy poświęcić temu oddzielny post. Bo to co zobaczyłam jednego dnia kompletnie mnie załamało:
Wydaje mi się, że wymaga to trochę więcej czasu i miejsca aby o tym napisać. Wracając do rzeczy przyjemnych czyli kolorówki. 
Nie wiem czy udało mi się obłowić jakoś bardzo. Zawsze idę z konkretnym planem zakupów do drogerii potem okazuje się, że połowy rzeczy nie ma :/ I wszystko się sypie. Jak żyć?
Tak więc kupiłam kilka rzeczy przemyślanych i kilka na kompletne YOLO. Czyli co ma być to będzie. 
Pierwszy tydzień- produkty do ust i paznokci
JEstem ogromną maniaczką malowania pazurków w zasadzie jestem troche monotematyczna bo przez większość czasu mam je czarne lub w kolorze nude. Ale jednak ta promocja popchnęła mnie trochę w stronę innych "kolorów"

Usta  maluję  malowałam rzadko, ale odkąd w moje łapki trafił lakier do ust z l'oreal to zaczęłam się przekonywać do trwałych produktów, których nie będę musiała co chwilka poprawiać. Nie chciałam też szaleć i kupiłam sobie jedną pomadkę w bezpiecznym kolorze ( w swoim zbiorku mam jedną czerwono-malinową) I zobaczymy jak to będzie,

I tydzień
Usta i paznokcie

Lakierów nigdy nie za mało :D Wincyj. Od kiedy pierwszy raz pomalowałam paznokcie nudziakiem z Eveline miniMAX to stwierdziłam, że są to lakiery nr. 1 Kryją już po 1 warstwie , a więc daje okejke.

Pierwszy z zakupionych (nr 049) to typowy betonowy ( wat :v ) szary, wg mnie trochę wpada w zieleń, tzn to taki zgniły beton jest.
Drugi z kolei to pastelowy lila róż (043)? Chyba istnieje coś takiego. W opakowaniu wygląda na jaśniutki niemalże biały, ale po nałożeniu ciemnieje. 
Polecam oba trwałość też jest dobra, chociaż szary lubi się ścierać na końcówkach :/
Lakiery mają pojemność 5 ml.
Cena po promocji 3,5zł


Kolejny zakup to lakiery z wibo
Czarny Extreme nails (nr 34)
 i Matowy burgund chic matte (nr 5)
Czarny jak wiadomo klasyka nie może zabraknąć go w mojej kolekcji, przerobiłam już chyba wszystkie marki od inglota przez rimmela do wibo. Ten sprawuje się dobrze i co najważniejsze kryje po 1 warstwie. A i nie gęstnieje tak szybko jak np. czarny z miss sporty.
Drugim kolorkiem jej matowe bordo. Tak bordo bo mimo, ze w opakowaniu wygląda jak fiolet po pomalowaniu wychodzi buraczkowo czerwony. Tutaj wskazane są dwie warstwy z jedno trochę suabo wygląda xd
Lakiery mają pojemność 8,5 ml
Cena po promocji 2,5 zł

Lovely, Extra Lasting nr 1 (Trwała pomadka matowa do ust)

Jak wcześniej wspomniałam zakupiłam matową pomadkę/byszczyk sama nie wiem. Kupowałąm go w ciemno i zachęcił mnie kolor. Uznałam , że jest w sam raz na co dzień i nawet jeśli się bedzie ścierał nie będzie się to rzucałow  oczy jak w przypadku odcienia mocniejszego.
Zakup okazał się strzałem w dziesiątkę. Jest mega trwały( kilka godzin), aplikacja jest bardzo łatwa i kolor też mi pasuje ( nie postarza, ani nie sprawia, że wyglądam jakbym umierała)
i o dziwo jest wg mnie lepszy niż trwały błyszczyk z max factora, który włazi mi na zęby i szybciej schodzi.
Pojemność 6 ml
Cena po promocji 4,42zł ( jak za darmo :v )


II Tydzień
Oczy

1. Wibo-Deep black eyeliner
 Czyli klasyk w mojej kosmetyczce. Robię nim kreskę już od 3 lat i jest niezastąpiony, idealnie czarny, z precyzyjnym pędzelkiem. Utrzymuje się przez cały dzień i jeszcze tani jak barszcz :D I jak nie brać?
Pojemność 4g
Cena po promocji 3,6 zł

2. Max factor- MasterpieceMax
Tusz z Maxfactora, który wszyscy polecają. Jeszcze go nie testowałam, ale zaraz po pierwszym użyciu zdam relację i zaktualizuję post
Pojemność 7,2 ml
Cena po promocji 25 zł

3. Maybellne color tattoo
98-Creamy Beige i 40-Permanent Taupe
To bym jednejz dłużej planowanych zakupów. byłam bardzo ciekawa tych cieni w kremie. I już mogę wam powiedzieć, ze nie jestem fanką nakładania mokrych cieni. ALE w zasadzie to kupiłam je również dlatego, że podobno świetnie sprawdzają się jako pomady do brwi i potwierdzam :D Utrzymują się cały dzień i świetnie trzymają włoski kolor nr 98 jest trochę cieplejszy, bo nr 40 to typowo szaro bury brązowy. Polecam oba :D
Pojemność-4 ml
Cena po promocji ( za jeden) - 13 zł

4. Miss sporty- Matte colour 
122 Elegant
Jasny matowy cień do powiek to jest to co w paletkach najszybciej zeruje. Idealny do nałożenia na całą powiekę coby rozjaśnić spojrzenie, dobrze napigmentowany :D Ma jeden mały minus wpada w zimne tony przez co wygląda trochę szaro, a moja cera woli ciepłe wręcz żółte odcienie. Ale ten też daje rade :D
Cena po promocji- 3 zł

III tydzień
Twarz


1. Wibo- Diamond Skin
Rozświetla z wibo, który zakupiła moja siostra po testowaniu dam wam znać jak się sprawdza
Pojemność 5,5 g
Cena po promocji 5 zł

2. Bourjois- 123 Perfect
Nr 52 Vanilla
Długo zastanawiałam się jaki podkład zakupić na tej promocji. Największa walka trwała między tym z Bourjois, a Max factorem 3w 1. Jako, że Max factora jeszcze mam i nadal używam to stwierdziłam, że zaopatrzę się na zimę w 123 Perfect. Bardzo podoba mi się gama kolorystyczna z Bourjois bo każdy może znaleźć coś dla siebie. Co nie zawsze jest możliwe. 
Ten konkretny podkład ma 3 zadania do wykonania
1. Żółte pigmenty - redukują cienie pod oczami.
2. Fiołkoworóżowe pigmenty - świeża cera bez plamek i piegów.
3. Zielone pigmenty - maskuje popękane naczynka i czerwone ślady po trądziku.

Plusy
+trzyma się na twarzy przez cały dzień
+nie waży się
+nie ciemnieje
+stapia się ze skórą
+dobrze się rozprowadza( nawet paluchami)
+odcień Vanilla nie zawiera różowych tonów
Minusy
-cena

Jak widać nic tylko brać

Pojemność- 50 ml
Cena po promocji 28 zł

Chciałam jeszcze kupić kamuflaż z Catrice, ale przychodząc w drugi dzień promocji mogłam popatrzeć sobie na pustą półkę : )
TO by było na tyle. A wy co upolowaliście?

CIAO


4 komentarze:

  1. Podłóżcie sobie pod gifa z Pusheenem Five Hours! Szał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne produkty kupiłaś, u mnie też pojawiło się trochę lakierów i dodatkowo produkty do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miałaś szczęście :D U mnie wszystkie produkty do brwi wykupione przed promocją xd

      Usuń
  3. Ja postawiłam na inne produkty, ale Twoja kolekcja też całkiem fajna i pokaźna :D

    OdpowiedzUsuń