piątek, 20 listopada 2015

Pomysł na prezent part.1 - Książki

Wiem, wiem jest jeszcze listopad. Ale racjonalnie patrząc został już tylko miesiąc do świąt. A nikt nie lubi zakupów na ostanią chwile. Chociaż i tak większość osób tak kończy ( ja czasami też), dlatego żeby trochę odciążyć portfel w grudniu lepiej zaplanować kupno prezentów już teraz. Jakoś lepiej zniesiemy kilka mniejszych wydatków w ciągu  miesiąca niż zastawienie swojego domu z 7 kotami w sklepie 23 grudnie :v
Rozpoczynam małą serię inspiracji prezentowych. Zapraszam : D
Książki:
Jak wiadomo książka przyjacielem człowieka :D Ale pamiętajcie nie kupujcie nic na siłę tzn. nie wciskajcie znajomym, bratu, dziewczynie swojej ulubionej książki jeżeli wiecie, że jej to nie zainteresuje. Fajnie wybrać się ze swoim celem (hehe) do jakiejś księgarni i zobaczyć jakie książki przegląda lub przy jakich półkach się zatrzymuje.
Wybrałam kilka pozycji, Książki są raczej mniejszym wydatkiem dlatego nie dzieliłam ich dodatkowo na drogie i tanie. Nie będę tu wrzucała książek z kategorii fantasty, kryminały etc. Bo to raczej indywidualna preferencja.
Wybrałam 4 różne pozycje 

1.Nic bardziej Mylnego - Radek Kotarski 

Jest to książka, która nie zobowiązuje , że tak powiem. Czyli możecie ją czytać wyrywkowo nie po kolei, gdzie tylko chcecie, fajnie sprawdzi się na podróż pociągiem czy tramwajem. A potem można jeszcze zabłysnąć wiedzą. Bo co znajduje się w tej książce? Radek obala lub potwierdza 50 najpopularniejszych mitów

2.Poradnik przetrwania w życiu. Osiągaj cele, walcz z przeciwnościami, rozwijaj charakter 
-Bear Grylls

To nie każdemu musi się spodobać, ale wg mnie jest to ciekawy poradnik jak żyć XD( heh pseudo głęboki tekst) Jest to spis myśli autora, który na prawdę dużo w życiu przeszedł.
Moim ulubionym cytatem z tej książki jest "Bądź najbardziej optymistyczną osobą jaką znasz"
Serio daje kopa i kiedy dostałam ją na zeszłe mikołajki, właśnie ta sentencja dała mi kopa. Bo jak wiecie (lub nie) były to mikołajki przed maturą więc dręczyło mnie poddenerwowanie, grudzień też nie rozpieszczał pogodowo więc ta książka częściowo uratowała mnie przed zimową depresją.
Jeśli macie maturzystę wśród znajomych, ale chcecie komuś dodać motywacji, śmiało wrzućcie tą książkę do prezentu.

3. Krój, gotuj, wow. 50 kulinarnych przygód krok po kroku

Uważam, że książki kulinarne nadają się niemal dla każdego. Wystarczy odpowiednio dobrać tematykę. Dla faceta lubiącego mięso fajną pozycją jest książka o grillowaniu, dla imprezowej koleżanki książka z koktajlami lub shotami będzie genialnym pomysłem. Ja wybrałam tutaj tę książkę, która wydaje mi się najprostszym poradnikiem gotowania EVER. Macie obrazki, serio jak w przedszkolu, nic tylko gotować. Więc będzie idealna dla każdego anty-kucharza :D

4. Red Lipstick Monster. Tajniki makijażu 
Grzelakowska-Kostoglu Ewa

W poprzednimpoprzednim poście wspominałam o tej książce. Aczkolwiek uważam, ze nie tylko ta konkretna będzie fajną niespodzianką dla koleżanki/mamy/dziewczyny(niepotrzebne skreślić)
Ogólnie poradniki modowe lub urodowe są zawsze ciekawą pozycją. Można dowiedzieć się czegoś innego. Skupiłam się konkretnie na tej bo po szybkim przejrzeniu jej w empiku zwróciłam uwagę na a) genialną kolorystykę i czytelność ( nie oszukujmy się, ludzie kochają obrazki)
b) kilka fajnych myków
c) wiedzę merytoryczną, którą Ewa nie tyle posiada, co potrafi przekazać

CIAO




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz