niedziela, 29 listopada 2015

Sukienki na studniówkę - krótkie

Jak obiecałam wrzucam też kilka sklepowych propozycji krótkich sukienek : )
Bo przecież nie każdy musi iść w długiej. Sama się zakochałam w kilku z nich i gdybym miała studniówkę w tym roku długo bym się zastanawiała :v #problemypierwszegoświata

Jeśli nawet nie zdecydujecie się założyć krótkiej sukienki na tę imprezę, zawsze możecie poszukać tu inspiracji na poprawiny , 18, wesela, połowinki. 


Planuje jeszcze jeden post sukienkowy. Wtedy wrzucę już zdjęcia znalezione w internecie czyli pomysły na uszycie sukienki :D







7 komentarzy:

  1. Ja ten etap wybierania sukienek mam za sobą, teraz rozglądam się za sukniami ślubnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne sukienki. Ja ostatnio zakochałam się w rozkloszowanych żarówiastych <3

    http://mloda-dorosla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czarna prosta z falbanką bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne sukienki! *.*

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne propozycje :)
    zapraszam http://agaxja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń