niedziela, 20 grudnia 2015

Sukienki na studniówkę inspiracje

Zawsze kiedy potrzebowałam pomysłu na uszycie sukienki moja głowa świeciła pustkami jak na kolosie z historii sztuki. Dlatego też postanowiłam założyć sobie folder z inspiracjami, które na bieżąco uzupełniam. Kiedy widzę tylko fajną sukienkę od razu zapisuję, a nóż widelec zachcę sobie uszyć. No bo wiadomo nie da się wszystkiego kupić wiele pięknych kiecek znalezionych w internetach jest 
A) z kolekcji projektantów
B) uszytych przez kogoś
C) kupione w jakimś skitranym w małej mieścinie butiku czy sklepie vintage

I jak żyć :v Jak wcześniej wspomniałam jestem 100% zwolenniczką szycia sukienek : ) Macie niemalże pewną gwarancję, że wasza kreacja ( czy to na studniówkę, na 18, na weselę , czy na bal gimnazjalny będzie wyjątkowa) Nie każę wam ślepo ściągać ze zdjęć znalezionych w necie, ale może być to dla was luźna inspiracja do stworzenia idealnej sukienki. ( ja tak zrobiłam na 18 i studniówkę) 
A więc zapraszam do przeglądu mojego folderu inspiracyjnego.





















Odsyłam was do wcześniejszych postów o sukienkach




2 komentarze:

  1. U kogo szylas?ile trwało wykonanie sukienki? Ile czasu przed studniówka zalatwialas, krawcowa, fryzjera? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szyłam u znajomej w mojej miejscowości. Zabrałam się za to doś szybko bo właśnie już w grudniu. To już zależy od krawcowej bo możesz mieć przymiarki codziennie, albo 2 razy w tygodniu. Sądzę, że u profesjonalnej krawcowej wyrobią się w tydzień lub dwa : ) CO do fryzjera to nie załatwiałam bo sama się czesałam jak i malowałam : )

    OdpowiedzUsuń