niedziela, 20 grudnia 2015

Pomysły na zapakowanie prezentów

Czas do świąt skrócił się w tempie znikania mojego studenckiego budżetu :v
Większość z nas ma już chyba skompletowane prezenty i jedyne co pozo
staje to PAKOWANIE :v
No bo niby w prezentowej torbie okeeej. ALe ja tam wolę dostawać prezenty w pudłach i zapakowane w papier i nie musi być jakiś w choinki z rossmana :D Genialnie sprawdza się tu szary papier ( wtf on jest brązowy czemu się mówi na niego szary) i marker :D Z pomocą tych dwóch tanich jak barszcz narzędzi możemy stworzyć cuda wianki ;v
Jeśli jeszcze do tego dokupimy kilka kolorowych kartonów to jesteśmy panami świata.
W tym roku między klejeniem szopki, przystanku autobusowego i projektowaniu osiedla w Uniejowie chcę znaleźć chwilę czasu żeby w jakiś orygnalny sposób zapakować prezenty, które przygotowałam dla najbliższych :3
Mam zebrane już kilka pomysłów za równo minimalistycznych jak i bogolskich ze złotymi akcentami. Tych dla uzdolnionych plastycznie i tych, którym nie dane jest być kolejnym Piccassem :D
Tak więc zapraszam na małą dawkę inspiracji. A już jutro do sklepu po potrzebne narzędzia :D





\







4 komentarze:

  1. Szkoda że moje prezenty już zapakowane, bo chętnie bym skorzystała z inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, super blog, zajrzę częściej! Świetne inspiracje *.*
    Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w tym roku postawiłam na brązowy papier ze wstążką i sznurkiem jutowym. ale wersja druga, ze zwierzątkami jest genialna !

    OdpowiedzUsuń