poniedziałek, 11 stycznia 2016

Fryzury na studniówkę

AAA. Sesja się zbliża wielkimi krokami ;_: i w ten sposób w następnym tygodniu mam 3 kolosy elos :v + oddawanie makiet itp. A w ostatnim tygodniu sesji będzie istna rzeź :_: Teraz wierzę wszystkim, którzy mówili, że matura to pikuś. To fakt : )
Więc ludzie nie stresujcie się egzaminem dojrzałości :D Cieszcie się studniówką : ) Która za pewne jeszcze przed wami. Dzisiaj szybko wrzucam inspiracji fryzur na tę właśnie okoliczność. To ostatni post ze studniówkowych rad :)
Zapraszam to zerknięcia na: sukienki i makijaże

Ja na swojej studniówce miałam pofalowane włosy bo własnie taki efekt chciałam osiągnąć : ) Nie byłam u fryzjera jakoś nie ogarnęłam tego xd I do tego nie chciałam mieć loków barona :__; If you know what I mean. I tak właśnie stworzyłam za pomocą prostownicy fryzurę na ten wieczór. Dla was zebrałam kilka pomysłów, które możecie wykonać w domu lub pokazać fryzjerce :)
Kilka z nich zawiera dodatkową włosową biżuterię, która idealnie dopełni stylizacje. Sama szukałam wtedy czegoś do włosów, ale no cóż coś poszło nie tag :v

Pamiętajcie nie trzeba mieć loków księżniczki tony brokatu na włosach żeby wyglądać zjawiskowo :)
























2 komentarze:

  1. Świetne propozycje! Ja niestety 100 mam już za sobą, ale może się zainspiruje do fryzury ślubnej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałąm studniówkę w niedziielę, fryzurę wykonałąm sama - lekkie loki czyli to co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń